środa, 25 maja 2011

Wydawnictwo Kwiaty Orientu poleca...

Wydawnictwo Kwiaty Orientu


i portal Sztukater.pl


zachęcają do lektury

"Zaopiekuj się moją mamą" - Shin Kyung Sook




Już nigdy nie pomyślisz o swojej mamie w ten sam sposób po przeczytaniu tej książki.
"Zaopiekuj się moją mamą" to niezwykła i głęboko poruszająca historia o rodzinie poszukującej matki, która znika pewnego popołudnia wśród tłumu na stacji metra. Opowiedziana z perspektywy córki, syna, męża i samej matki jest uniwersalną opowieścią o miłości, rodzinnych sekretach, przeszłości i współczesności.
Stanowi chwytającą za serce sentymentalną podróż świadomości, która doprowadza cię do spotkania twarzą z twarz z gorzką prawdą - że nie wiesz nic o swojej matce.
"Ja nie znam mamy. Wiem tylko, że zaginęła..."

4 komentarze:

  1. Recenzja brzmi bardzo zachęcająco, więc z przyjemnością przeczytam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie jestem zainteresowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo wzruszająca i niełatwa opowieść, na razie raczej odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasandro, to wprawdzie nota z okładki ale masz rację, zapowiada się interesująco :)

    Pisany Inaczej - co kto lubi :)))

    Dosiak - a ja dawno nie czytałam ksiązki chwytającej za serce. Zapisałam się w bibliotece na jeden tytuł ale ktoś sobie ksiązke skutecznie przedłuża.
    :)

    OdpowiedzUsuń