środa, 1 stycznia 2014

No bo jeśli nie dziś, to kiedy?



Kiedy byłam tu po raz ostatni? Nie pamiętam. Dodałam opinię, przeczytałam kilka/naście/dziesiąt postów na Waszych blogach, wylogowałam się  i zamilkłam.

Nagle zabrakło mi czasu. Dla siebie. Na dokończenie książki, napisanie opinii, prześledzenie książkowych zapowiedzi…
Powrót do świata książek to moje jedno ciche postanowienie noworoczne. Nie wiem kiedy i czy w ogóle mi się to uda, ale będę się starać. Wreszcie coś dla siebie.

Zrobiłam szybkie podsumowanie 2013 roku i wyniki mnie zszokowały. Wiedziałam, że jest źle, ale nie wiedziałam, że aż tak tragicznie… Pierwszy raz nie udało mi się dobrnąć do magicznej liczby 52 książek... Jedyne pocieszenie stanowi fakt, że były to same bardzo dobre pozycje. Poniżej moje świetne i rewelacyjne książki z 2013 roku

 

A Wam wszystkim życzę wszelkiej pomyślności, szczęścia w życiu osobistym, zawodowych sukcesów i niesłabnącej czytelniczej pasji.
Do poczytania!


8 komentarzy:

  1. ooooo ;) Cieszę się, że wróciłaś! :D Mam nadzieję, ze na dłużej. "Tygrysie wzgórza" również za mną i mile wspominam :) Życzę Tobie w tym Nowym 2014 roku wszystkiego, co najlepesze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki żeby Twoje ciche postanowienie noworoczne się spełniło i żebyś zaglądała tu jak najczęściej :) Tygrysie Wzgórza mam za sobą i pozytywnie wspominam a w tym roku planuję przeczytać Bękarta i Czarnobylską modlitwę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio mam coraz mniej czasu na blogowanie. Coraz mnie mniej na moim blogu i innych stronach. Jak patrzę na częstotliwość zamieszczania postów w poprzednich latach i tą choćby z roku ubiegłego, to aż trudno mi w to uwierzyć 8) Różnie to w życiu bywa...
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku z pewnością uda ci się dotrwać do 52, a nawet więcej !

    http://anonymous-reader-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przejmująca cisza u Ciebie, ale mam nadzieję, że czasu dla córy i na małe przyjemności Ci nie brakuje. pamiętam i czekam, aż znowu do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odczuwam tęsknotę za tym blogiem i jego właścicielką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu przeczytanych książek :) Polecam "Dziecko śniegu".
    Zapraszam do mnie: http://ksiazkowelove8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń